بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

نمایش های تهرانی راه یافته به جشنواره تئاتر سوره ماه معرفی شدند

تاریخ ارسال : 1394/06/17

با پایان یافتن بازبینی آثار تهرانی حاضر درجشنواره تئاتر سوره ماه تعداد 6 اثر به صورت قطعی و تعداد 6 اثر به صورت مشروط به مرحله سراسری این جشنواره راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، پس از بازبینی بیش از 40 اثر از آثار تهرانی حاضر در جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه تعداد 6 اثر به صورت قطعی و تعداد6 اثر هم مشروط به بازبینی مجدد به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافتند.

آثار مشروط در صورت انجام اصلاحات کیفی و محتوایی و تأیید مجدد هیأت بازبینی که  شنبه 28 شهریور برگزار می شود به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

این گزارش می افزاید، بازبینی نمایش ها از  8 تا 14 شهریور و توسط حسین فرخی، کوروش زارعی و سیدجواد روشن در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری انجام شد.

نمایش های راه یافته به صورت قطعی بدین شرح است:

شراره به کارگردانی محمد مهدی خاتمی/ چهل گیس به کارگردانی پوران مرادی/ پایان بزرگراه به کارگردانی ابوالفضل حاج علیخانی/ همسایه به کارگردانی بهار کریم زاده/ آنتوان و مسافر کوچولو به کارگردانی کتایون کارایی/ کیفر به کارگردانی محمد بی ریا.

نمایش هایی که منوط به بازبینی مجدد انتخاب شدند به شرح ذیل است:

نمایش آبان به کارگردانی کاوه مهدوی/ ایستاده در موقعیت به کارگردانی وحید نفر/ پامنار در کوچه بخت آور به کارگردانی علیرضا مهران/ نی نوا به کارگردانی  پرستو کرمی/ آن که گفت نه... به کارگردانی وفا طرفه/ مکاشفه در باب ننه دلاور... به کارگردانی اکبر قهرمانی.

یادآور می شود، این آثار باید از 11 تا 17 مهرماه در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به روی صحنه بروند.