نمایش های تهرانی راه یافته به جشنواره تئاتر سوره ماه معرفی شدند
تاریخ ارسال : 1394/06/17
با پایان یافتن بازبینی آثار تهرانی حاضر درجشنواره تئاتر سوره ماه تعداد 6 اثر به صورت قطعی و تعداد 6 اثر به صورت مشروط به مرحله سراسری این جشنواره راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، پس از بازبینی بیش از 40 اثر از آثار تهرانی حاضر در جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه تعداد 6 اثر به صورت قطعی و تعداد6 اثر هم مشروط به بازبینی مجدد به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه راه یافتند.
آثار مشروط در صورت انجام اصلاحات کیفی و محتوایی و تأیید مجدد هیأت بازبینی که شنبه 28 شهریور برگزار می شود به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.
این گزارش می افزاید، بازبینی نمایش ها از 8 تا 14 شهریور و توسط حسین فرخی، کوروش زارعی و سیدجواد روشن در تماشاخانههای مهر و ماه حوزه هنری انجام شد.
نمایش های راه یافته به صورت قطعی بدین شرح است:
شراره به کارگردانی محمد مهدی خاتمی/ چهل گیس به کارگردانی پوران مرادی/ پایان بزرگراه به کارگردانی ابوالفضل حاج علیخانی/ همسایه به کارگردانی بهار کریم زاده/ آنتوان و مسافر کوچولو به کارگردانی کتایون کارایی/ کیفر به کارگردانی محمد بی ریا.
نمایش هایی که منوط به بازبینی مجدد انتخاب شدند به شرح ذیل است:
نمایش آبان به کارگردانی کاوه مهدوی/ ایستاده در موقعیت به کارگردانی وحید نفر/ پامنار در کوچه بخت آور به کارگردانی علیرضا مهران/ نی نوا به کارگردانی پرستو کرمی/ آن که گفت نه... به کارگردانی وفا طرفه/ مکاشفه در باب ننه دلاور... به کارگردانی اکبر قهرمانی.
یادآور می شود، این آثار باید از 11 تا 17 مهرماه در بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به روی صحنه بروند.
