بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

بیست و سومین جشنواره تئا‌تر استانی سوره ماه درحوزه هنری هرمزگان آغاز می شود

تاریخ ارسال : 1393/05/15

بیست و سومین جشنواره تئا‌تر استانی سوره ماه حوزه هنری هرمزگان، با حضور ۶ گروه نمایشی از 15 مردادماه ۹۳؛ در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، بنا بر این خبر، همزمان با اعلام فراخوان این جشنواره، ۱۷ متن از شهرهای بندرعباس، میناب، رودان، بستك، قشم و هرمز به دبیرخانه واصل شد كه بعد از طی مراحل ارزشیابی و بازبینی، در ‌‌نهایت، ۶ نمایش برای حضور در بخش رقابتی جشنواره به شرح ذیل معرف شدند:
۱- «آقای قاضی، صدایم را می‌شنوید» به كارگردانی حسن سبحانی از میناب
۲- «رسم الخط حسرت» به كارگردانی رضا بهنامی از میناب
۳- «بروم- ببینم- برگردم» به كارگردانی غلام رنجبر از بندرعباس
۴- «بغض گلنگدن» به كارگردانی محمد اكبری‌زاده كهتكی از بندرعباس
۵- «مردی به رنگ سبز جلبكی» به كارگردانی علی غلامی از بندرعباس
۶- «مهره‌ها» به كارگردانی سلیمه كلانتری از بندرعباس

شایان ذكر است آثار یاد شده طی دو روز  ۱۵ و ۱۶ مردادماه در فرهنگسرای شهید بهشتی میناب و با داوری محمود صابری، سعید موحدی و فرید می‌رشكار و دبیر جشنواره‌ای عبدا... خدا كریمی به صحنه می‌رود.
خاطرنشان می‌شود نمایش برگزیده این رویداد به جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر سوره‌ ماه راه خواهد یافت.