بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

تولید 2 نمایشنامه از هرمزگان برای حضور در همایش منطقه ای تئاتر ماه

تاریخ ارسال : 1391/05/11


پس از پایان ارزیابی متون نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه به تشخیص كارشناسان هنرهای نمایشی حوزه هنری مركز، دو نمایشنامه از استان هرمزگان برای تولید و رقابت بر سر حضور در همایش منطقه ای نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، نمایشنامه های «بدریه ما ادری» به نویسندگی قاسم لطفی و نمایش «مرگ ناصری» به نویسندگی جمشید خانیان در بخش صحنه ای بزرگسال از جمله نمایشنامه های پذیرفته شده برای تولید و رقابت بر سر حضور در همایش منطقه ای تئاتر ماه هستند.
بنابراین گزارش، هم اكنون این دو نمایش مراحل تمرین و آماده سازی خود را در كارگاه نمایش حوزه هنری استان هرمزگان سپری می كنند.
طبق فراخوان اعلام شده؛ حداكثر سه نمایشنامه در بخش بزرگسال، سه نمایشنامه در بخش خیابانی و یك نمایشنامه در بخش كودك و نوجوان از میان متون ارسالی از سوی هر استان انتخاب و زیر نظر كارشناسان مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری تولید خواهد شد و پس از تولید به تشخیص كارشناسان مربوطه حداكثر دو نمایش در بخش بزرگسال، دو نمایش در بخش خیابانی و یك نمایش در بخش كودك و نوجوان برای همایش منطقه ای كه در 5 منطقه كشور برگزار خواهد شد انتخاب می شوند.
شایان ذكر است، استان هرمرگان در كنار استان های شیراز، بوشهر، خوزستان، کرمان و کهکیلویه و بویر احمد در منطقه ی یک  همایش های منطقه ای تئاتر ماه حضور دارد كه از تاریخ 15 لغایت 18 شهریور با میزبانی شهر شیراز  برگزار خواهد شد.

تاریخ درج خبر: 11/ 5/ 91