هفت نمایش از تهران راهی بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه شدند
تاریخ ارسال : 1393/07/01

پس از بازبینی نمایشهای تهرانی تولید شده توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، شش نمایش در بخش اصلی و یک نمایش در بخش تجربههای جوان راهی بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه شدند.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنوارههای حوزه هنری تکلیف نمایشهای تهرانی راهیافته به بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه، با معرفی هفت نمایش روشن شد. بر این اساس و با اعلام کمیته بازبینی آثار، نمایش «آوازهای سرشام» به کارگردانی کاوه مهدوی و نمایش «آی» به کارگردانی عبدالرضا شیبانی به طور مستقیم راهی مرحله نهایی جشنواره در بخش اصلی شدند و چهار نمایش «بهشت با طعم چای تلخ» به کارگردانی خسرو امیری، «اوکاریتوی قهوهای» به کارگردانی محمد احمدی، «شب ساعت 8» به کارگردانی وحید نفر و «گونا» به کارگردانی محمدرضا عطائیفر به صورت مشروط به مرحله نهایی بخش اصلی جشنواره راه یافتند، همچنین نمایش «پلنو» به کارگردانی محسن نجارحسینی نیز به صورت مشروط راهی بخش تجربههای جوان بیست و سومین جشنواره تئاتر سوره ماه شد.
شایان ذکر است مرحله پایانی جشنواره بیست و سومین تئاتر سوره ماه از تاریخ 22 تا 28 مهر ماه سال جاری در تالارها و تماشاخانههای حوزه هنری در تهران برگزار خواهد شد.
