بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

از تولیدات حوزه هنری خراسان رضوی؛ نمایش «صد سال تنهایی» به روی صحنه می رود

تاریخ ارسال : 1391/08/07

«صد سال تنهایی» از تولیدات حوزه هنری خراسان رضوی در تماشاخانه اشراق شهر مشهد به روی صحنه می رود.
محمد جهانپا‌، سعید توكلی، ندا محمدی، سعید صادقی، فاطمه توانا، سعید ولی‌زاده، مسعود میر نیكزاد، جلال كریم‌زاده نیری، سمیرا سلطانی، سعید معتمدزاده، ملیحه باباخانی، علیرضا رواندل و احمد ریحانه در این نمایش ایفای نقش می كنند.
حسین اكبر‌‌پور دستیار كارگردان، میثم نویریان طراح صحنه، سمیه ارقبائی طراح گریم، علی پرهیزكار طراح نور و مهدی حسنی به عنوان آهنگ‌‌ساز در این نمایش حضور دارند.
نمایش «صد سال تنهایی» رتبه سوم كارگردانی و موسیقی را از نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه بدست آورد و در بخش بازیگری مرد و طراحی صحنه كاندید دریافت جایزه شده بود.
«صد سال تنهایی» از 7 تا 24 آبان ماه، ساعت 19 در تماشاخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی واقع در میدان دكتر شریعتی (تقی آباد)  به روی صحنه می رود.