بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

اجرای «گندم های طلایی» در تماشاخانه شمایل

تاریخ ارسال : 1391/06/25

نمايش «گندم هاي طلايي» به کارگرداني حسين عباس زاده از خراسان جنوبي در بخش کودک و نوجوان همایش منطقه چهار نهمین  جشنواره سراسری تئاتر ماه راه يافته است.
به گزارش روابط عمومی نهمین  جشنواره سراسری تئاتر ماه حسين عباس زاده ـ کارگردان نمايش «گندم هاي طلايي» افزود: نمايش «گندم هاي طلايي» تنها نمایش راه یافته از استان خراسان جنوبی در بخش نمایش صحنه ای کودک و نوجوان همایش منطقه 4 نهمين جشنواره سراسري تئاتر ماه است.
کارگردان نمايش «گندم هاي طلايي» با اشاره به قصه این نمایش اظهارداشت: در اين نمايش دختري به نام نازنين از طرف بچه هاي کلاس خود مأموريت پيدا مي کند تا پلاستيک هاي گندم را که بسته بندي کرده اند، براي کبوتران حرم امام رضا(ع) به مشهد ببرد.
عباس زاده که طراحي و نويسندگي اين نمايش را بر عهده دارد، افزود: نمايش «گندم هاي طلايي» با هنرنمايي حسن خرمي، دريا حسين زاده و زهرا حيدري ساعت 16 روز یکشنبه 26 شهریور ماه در تماشاخانه شمایل به روی صحنه می رود.