شاهزاده روم در جشنواره رویش اکران می شود
تاریخ ارسال : 1393/11/28
انیمیشن سینمایی شاهزاده روم از فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر 6 اسفند در نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش به نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نقل از دبیرخانه نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش فیلم انیمیشن سینمایی شاهزاده روم به کارگردانی هادی محمدیان در این جشنواره و در قالب بخش اکران ویژه به نمایش در می آید.
بنا بر این گزارش این فیلم که در سی وسومین جشنواره فیلم فجر و در بخش غیر مسابقه اولین اکران خود را داشت؛ قرار است، روز چهارشنبه 6 اسفند ساعت 22 در سالن اصلی پردیس سینمایی آزادی تهران اکران شود.
داستان انيميشن شاهزاده روم درباره زندگي مادر گرامي امام عصر )عج) است. اين انيميشن بي شک اولين فيلمی خواهد بود که زندگی اين بانوي بزرگ را که از نوادگان قيصر روم است و از سوي مادر از نوادگان شمعون از ياران حضرت عيسي (ع) است را به تصوير می کشد. در اين فيلم سازندگان تلاش کردند سرنوشت اين شخصيت کمتر شناخته شده را براساس مستند تاريخي که وجود داشته به تصوير بکشند. آغاز فيلم با پيامي الهي از يک فرشته به اسم ملیکا که در کالبد پروانه تصوير شده است شروع می شود. در اين فيلم تلاش شده تا علاوه بر توجه به عناصر جذاب براي جذب مخاطب کودک و نوجوان داستان را به گونه اي روايت کند که مخاطب بزرگسال را نيز در بر بگيرد.
اندکی از عوامل این فیلم بدین شرح است: تهیه کننده: حامد جعفری/ نویسنده: هادی محمدیان/ مدیر تولید: مهدی پاکدل/ تدوین: حسن ایوبی/ آهنگساز: آریا عظیمی نژاد/ صداگذاری: حسین مهدوی/مدیر دوبلاژ: ناصر طهماسب و...
یادآور می شود، نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش از 5 تا 7 اسفند در پردیس سینما آزادی تهران برگزار می شود و اختتامیه آن 8 اسفند در تالار اندیشه حوزه هنری است.
