قهرمانان شاهنامه باز می گردند
تاریخ ارسال : 1391/06/24
نمایش "من و تو و بستور" به نویسندگی و کارگردانی سعید تشکری ، با زاویه دیدی جدید به قهرمانان شاهنامه و یادگار زریران می پردازد.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره تئاتر ماه، با اجرای نمایش "من و تو و بستور" به نویسندگی و کارگردانی سعید تشکری ، همایش منطقه چهار – مشهد تئاتر ماه آغاز به کار خواهد کرد.
ر این نمایش کارگردان با یک نگاه فانتزی و معاصر به نبرد ایران و توران با استفاده از شاهنامه فردوسی و یادگار زریران پرداخته است.
همچنین ، حمید کیانیان، محمد احمدزاده، خدیجه موسوی به عنوان بازیگر و افسانه بهمانی، محمدرضا سعادتی ساخت ماسک، حمید قلعه ای طراح لباس، با این اثر نمایشی به همکاری پرداخته اند.
