جشنواره استانی تئاترسوره ماه یاسوج آغاز به کار کرد
تاریخ ارسال : 1394/05/13
جشنواره استانی تئاتر ماه حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز، سه شنبه، 13مردادماه در یاسوج آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، علی هوشمند؛ رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با حضور 5 گروه برگزیدهی استان برگزار میشود که در نهایت دو اثر به انتخاب داوران، جهت حضور در جشنوارهی منطقهای تئاتر سوره ماه معرفی میشوند.
وی همچنین از مسعود موسوی، حسن خلیلیفر و امیر حسین نوروزی به عنوان اعضای هیأت داوران این دوره از جشنوارهی استانی تئاتر ماه نام برد.
هوشمند از همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان از جمله استانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن نمایش، سازمان آب منطقهای، جمعیت هلال احمر و نیز آموزش و پرورش در برگزاری جشنواره استانی تئاتر ماه یاد کرد و گفت: تعامل و همکاری در این برنامه در سطح بالایی بود و امیدواریم این مهم تداوم داشته باشد.
گفتنی است جشنواره استانی تئاتر ماه حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از - 13مردادماه- با اجرای گروههای نمایشی بر صحنه، آغاز و در روز چهار شنبه-15 مردادماه- با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.
