بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه: کسب مقام در نهمین جشنواره ی سراسری تئاتر ماه توسط هنرمندان کرمانشاهی

تاریخ ارسال : 1391/07/29

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: هنرمندان واحد نمایش حوزه هنری کرمانشاه توانستند در بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره ی تئاتر ماه کشوری، رتبه ی سوم نمایشنامه نویسی و جایزه ی دوم بازیگری را از آن خود کنند.
به گزارش رولبط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، عباس سروری با بیان این مطلب افزود: همزمان با مراسم اختتامیه بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره ی سراسری تئاتر ماه که دوشنبه 24 مهر ماه در تهران و با حضور مسؤولین و هنرمندان برجسته کشور برگزار شد. لوح تقدیر و جایزه ی سوم نمایشنامه نویسی به حمیدرضا نعیمی برای نمایش قصه ی خوب خدا و لوح تقدیر و جایزه ی دوم بازیگری زن به ندا صادقیان برای بازی در نمایش قصه ی خوب خدا تعلق گرفت.
سروری در ادامه اظهارداشت: جشنواره ی سراسری تئاتر ماه با محوریت معنویت، اندیشه و هنر همه ساله از سوی حوزه هنری به منظور خلق آثار فاخر هنری در جهت انتقال مفاهیم و ارزش های اسلامی و انقلابی به مخاطبان برگزار می شود که حوزه هنری استان کرمانشاه در کسب عناوین برتر تمامی این 9 مرحله، سهم بسزایی داشته است.
وی این موفقیت را که هنرمندان ارزشی این عرصه توانسته اند کسب کنند، از تلاش و همکاری صمیمانه ی گروه دانست و تصریح کرد: حوزه هنری کرمانشاه از همه هنرمندانی که سعی در خلق آثاری قابل تأمل و تأثیرگذار دارند حمایت می کند.
سروری خبر داد: نمایش قصه ی خوب خدا در تماشاخانه ی مهر حوزه هنری از مورخ یکم الی 23 آبان ماه اجرای عمومی خواهند داشت.
یادآور می شود، نهمین جشنواره ی سراسری تئاتر ماه در بخش کودک و نوجوان از 22 مهر تا 24 مهر ماه به داوری حسن دولت آبادی، رضا فیاضی و اکرم قاسمپور در حوزه هنری برگزار شد.