دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره از آغاز به کار این جشنواره خبر داد
تاریخ ارسال : 1396/05/15
دبیر اجرایی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره با اشاره به آغاز به کار این جشنواره گفت: استقبال هنرمندان تئاتر برای شرکت در این دوره از جشنواره چه در بخش استانی و چه در بخش سراسری خارج از انتظار بود.

به گزارش ستاد خبری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره، حامد رهنما ضمن تقدیر از تمامی هنرمندان شرکت کننده در این دوره از جشنواره گفت: جشنواره تئاتر سوره کار خود را در بخش صحنه ای با نمایش "من آنجا نیستم" به کارگردانی مهدی نعمتی در سالن پلاتو اجرای تئاتر شهر از ساعت 15 امروز آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در بخش خیابانی نیز نخستین اجرا در محوطه حوزه هنری در ساعت 17:30 دقیقه با تئاتر "گزارش یک تابوت" به کارگردانی مهدی صالحیار خواهد بود.
مدیر عامل موسسه سپهر سوره هنر تصریح کرد: تمامی آثار راه پیدا کرده به جشنواره تهران 35 اثر بوده که 22 اثر صحنه ای و 13 اثر خیابانی است.12 اثر نیز از تهران به جشنواره راه پیدا کرده اند که 11 اثر صحنه ای و یک اثر خیابانی است.
رهنما تاکید کرد: جشنواره تئاتر سوره تا پایان 19 مرداد ماه در هر روز 4 اجرای صحنه ای و 7 اجرای خیابانی در حوزه هنری و تئاتر شهر خواهد داشت.
به گفته وی، یکی از لطف های این جشنواره که به گفته اهالی تئاتر یکی از مهم ترین جشنواره های تئاتر کشور بوده این است که با جشنواره تئاتر فجر برابری می کند و حتی برخی بر این اعتقاد هستند که در اجرا، موفق تر از جشنواره فجر است.
گفتنی است بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره از 15 الی 20 مرداد در تهران برگزار می شود.
