« آپارتمان ابدی» در اختتامیه هفتمین جشنواره طنز مکتوب
تاریخ ارسال : 1391/06/26
نمایش میدانی طنز « آپارتمان ابدی» در اختتامیه هفتمین جشنواره طنز مکتوب اجرا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی هفتمین جشنواره طنز مکتوب، این نمایش که در مراسم اختتامیه جشنواره به عنوان یکی از بخش های جنبی در نظر گرفته شده است، نگاهی طنز به مقوله آپارتمان نشینی و سایر معضلات اجتماعی انسان امروز دارد.
محمد غدیرزاده، مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان خوزستان درباره این نمایش گفت: این نمایش نوشته و كار مشترك ′آرش ساربان′ و ′علی بنائیان′ و از تولیدات دفتر هنرهای نمایشی حوزه ی هنری خوزستان است كه در آن علی بنائیان، علی غابشی، آرش ساربان و محمد غدیر زاده ایفای نقش می كنند.
گفتنی است « آپارتمان ابدی» راه یافته به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، 26 شهریورماه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری طنز مکتوب به صورت میدانی اجرا خواهد شد.
