دو اثر نمایشی از هنرمندان خوزستانی در ماه نهم
تاریخ ارسال : 1391/07/23
دو نمایش از تولیدات
دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری خوزستان در بخش مسابقه نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه حضور دارند.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، آثار نمایشی استان خوزستان پس از موفقیت در همایش منطقه ای ماه كه شهریور ماه امسال در شیراز برگزار شد به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه راه یافته است.
بنابراین گزارش در بخش خیابانی؛ نمایش "آپارتمان ابدی" به نویسندگی آرش ساربان و كارگردانی علی بنائیان و با بازی آرش ساربان، علی بنائیان، علی غابشی و محمد غدیر زاده 27 مهر ساعت 16 و 28 مهر ساعت 17 در محوطه حوزه هنری كشور به اجرا در می آید.
همچنین در بخش صحنه ای؛ نمایش "كابوس با سمفونی سازدهنی" به نویسندگی و كارگردانی مرتضی شاه كرم و بازی علی غابشی و مرتضی شاه كرم 26 مهر ساعت 19 ماه در تالار مهر حوزه هنری كشور به روی صحنه می رود.
نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه از 22 تا 29 مهر در سه بخش صحنه ای، خیابانی و كودك و نوجوان در تهران برگزار می شود.
