تماشاخانه مهر میزبان نمایش «رقص شيطان»
تاریخ ارسال : 1391/06/30
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه حميدرضا قزلباش ـ كارگردان ـ گفت: نمایش «رقص شيطان» یکی از نمایش های راه یافته از حوزه هنری استان زنجان در بخش نمایش صحنه ای بزرگسال همایش منطقه 3 نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه است.
كارگردان نمایش «رقص شيطان» با اشاره به قصه این نمایش افزود: در این نمایش، در خانوادهاي بيسامان كه اعتقادات سست و قرباني لهو و لعب پدر گشته و خانواده بنيان اصلي و كاركرد خود را از دست داده فرزند خانواده به اعتياد صنعتي روي آورده و در توهمات خود دست به قتل پدر زده و قصد ازدواج با مادر خود را دارد كه به سرنوشت شوم اديپ گرفتار ميگردد.
قزلباش با اشاره به بازیگران این نمایش اظطهارداشت: نمایش «رقص شيطان» با هنرنمایی معراج كرمي- محمدولي فروتن- عليرضا فريدراد- رويا صالحي- اكبر هادينژاد- زهره مسلميون- نسرين احمدخاني ساعت 19 امروز پنجشنبه 30 شهریور ماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود.
