دومین روز جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه با اجرای 5 اثر برگزار شد
تاریخ ارسال : 1394/06/17
همزمان با دومین روز جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه پنج نمایش از استانهای مرکزی، اصفهان، بوشهر، ایلام و خوزستان در شهر اهواز به روی صحنه رفتند.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، جشنواره منطقه سه تئاتر سوره ماه، نمایش های «اینجا خونه منه» به نویسندگی و کارگردانی احسان جانمی از اصفهان، «جفت هیچ» به نویسندگی و کارگردانی افق ایرجی از استان مرکزی، «دارگیس» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از خوزستان، «حلبی آباد» به نویسندگی و کارگردانی فرامرزی کلانتری از بوشهر و «نصف النهار مبدا» به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی از استان ایلام در ددومین روزاین جشنواره برای مخاطبان به نمایش در آمدند.
این نمایش ها در دو نوبت صبح و عصر در دو سالن استاد لاریان، سالن آئینه شهر اهواز به روی صحنه رفتند که با استقبال عموم علاقه مندان روبرو شد.
همچنین در پایان اجراهای روز دوم جشنواره جلسه نقد و بررسی آثار در محل هتل هدیه اهواز برگزار گردید و چهار نمایش از پنج نمایش اجرا شده توسط مهدی نصیری منتقد مهمان این جشنواره و با حضور کلیه شرکت کنندگان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
گفتنی است؛ جشنواره منطقه 3 تئاتر سوره ماه با حضور استان های ایلام، بوشهر، اصفهان، مرکزی، یاسوج، لرستان و خوزستان از15 الی 17 شهریور ماه سال جاری در اهواز برگزار می شود. همچنین مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت 19 امروز، سه شنبه 17 شهریورماه در تالار آفتاب شهر اهواز واقع در اتوبان لشکربرگزار می شود.
