بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

جشنواره تئاتر ماه، میزبان نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی»

تاریخ ارسال : 1391/07/22

نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» به كارگردانی «مهدی كشمیری» به نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه تهران راه یافت.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، سرپرست حوزه هنری استان خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: این نمایش به نویسندگی «عباس جانفدا» تولید دفتر نمایشی حوزه هنری است كه داستان مربوط به محاصره و به توپ بستن حرم امام رضا(ع) از سوی قشون روس در سال 1290 و حمله ازبك ها به شمال خراسان را روایت می كند.
«میثم مرادی» افزود: این نمایش علاوه بر این كه در نخستین جشنواره منطقه ای تئاتر ماه - منطقه 4 - در تماشاخانه اشراق مشهد در شهریور ماه به روی صحنه رفت در نخستین جشنواره ملی نمایش های آیینی در فرهنگ رضوی حضور یافت و برگزیده شد.
وی خاطر نشان كرد: نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه در سه بخش صحنه ای، خیابانی و كودك و نوجوان از  22  تا  29 مهر ماه در تهران برگزار می شود.
لازم به ذكر است نمایش «غزل خوانی در شب بی پناهی» 26 مهر ماه در تالار سوره حوزه هنری تهران به روی صحنه می رود.