بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

امروز در تالار اندیشه؛ اختتامیه ششمین جشنواره عكس «ما می توانیم» برگزار می شود

تاریخ ارسال : 1391/11/01

آیین گشایش و اهدای جوایز ششمین دوره جشنواره عكس «ما می توانیم» امروز دوشنبه دوم بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره عکس«ما می توانیم»، هر ساله و در استقبال از ایام دهه فجر،خانه عكاسان ایران به منظور ثبت و به تصویر كشیدن پشت كار و تلاش مردمان ایران و حضور پر شور آنان در عرصه های مختلف این جشنواره را برگزار می كند.
جشنواره عكس "ما می توانیم" امسال نیز مانند سال های گذشته به دستاورد های درخشان  مردم این سرزمین در عرصه های مختلف علمی، تكنولوژی، صنعتی، اجتماعی، ورزشی و ... پرداخته است تا جلوه هایی از توانمندی های حاصل شده در دوران 34 ساله انقلاب اسلامی را بار دیگر به معرض دید عموم بگذارد.
داوران این جشنواره را رسول اولیا زاده،دكتر محمد ستاری، محمد مهدی رحیمیان، علیرضا كریمی صارمی و بیژن بنی احمد بر عهده داشتند كه عكس هایی را مورد قضاوت قرار دادند كه نشانه هایی از زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، همكاری و تعاون در همه زمینه های ذكر شده را مورد توجه قرار داده بودند.
آیین گشایش این نمایشگاه دوشنبه دوم بهمن ماه ساعت 16 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار و بازدید از این آثار از 3 بهمن تا 18 بهمن برای عموم ادامه خواهد داشت.
 حوزه هنری در انتهای غربی خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ واقع شده است.