تهران میزبان نمایش خیابانی «آفاق»
تاریخ ارسال : 1391/06/30
نمایش «آفاق» به كارگردانی و نویسندگی حسین عباسی نیا از حوزه هنری استان زنجان با زاویه دیدی جدید به افق آينده كشور می پردازد.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، حسین عباسی نیا ـ كارگردان ـ درباره نمایش خیابانی «آفاق» گفت: نمایش«آفاق» یکی از نمایش های راه یافته از حوزه هنری استان زنجان در بخش نمایش خیابانی همایش منطقه 3 نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه است.
این هنرمند زنجانی با اشاره به قصه نمایش «آفاق» افزود: در این نمایش، چند نمايشگر در يك كارگاه نمايشي قرار است متني را براي جشنواره آماده نمايند، موضوع متن بايد در رابطه با افق آينده كشور باشد. نويسنده متن براي تسهيل و سرعت دادن به كار، به بازيگران اعلام مينمايد هر كدام موضوعي انتخاب كنند تا بهترين موضوع را از طريق بديهه جمعي نمايشگران آماده کنیم. بر همين اساس صحنه به چهار قسمت تقسيم ميگردد و چهار موضوع آب- بهداشت- تكنولوژي و فرهنگ مطرح ميگردد...
عباسی نیا با اشاره به بازیگران این نمایش اظهارداشت: نمایش «آفاق» با هنرنمایی اويس كياني- نسرين نباتي- سمانه نوروزي- علي رضاييراد- حسين سليمي- زهرا سليمي- سميه جعفري ساعت 16 امروز پنجشنبه 30 شهریور ماه در محوطه باز حوزه هنری اجرا می شود.
