اجرای محمد وزیری در هشتمین شب آواز ایرانی
تاریخ ارسال : 1394/10/23
در هشتمین شب آواز ایرانی که 26 ی ماه برگزار می شود، محمد وزیری به اجرای آواز میپردازد.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل وجشنواره های حوزه هنری، در هشتمین شب آواز ایرانی كه روز شنبه 26 دیماه ساعت 18 در سالن «سوره» برگزار میشود، محمد وزیری به اجرای آواز میپردازد.
در این نشست ماهانه، فواد سمیعی (آهنگساز و نوازنده تار) و امیرمحمود صفرپور (مدرس و نوازنده تنبك)، محمد وزیری را همراهی میكنند. این اجرا ساز و آوازی در مایه ابوعطا خواهد بود.
محمد وزیری، سرپرست و خواننده گروه موسیقی «گلستانه» كه پیش از این سابقه همكاری با اركستر سمفونیك تهران را داشته، در عرصه آواز از محضر استادانی چون حمیدرضا نوربخش و محمد معتمدی بهره برده است.
هشتمین شب آواز ایرانی، از بخشهای دیگری نیز تشكیل شده است كه در بخشی از آن علی رفیعی به همراه فرامرز كلانتری (نوازنده تار) و داوود یاسری (نوازنده تنبك) به اجرای آواز میپردازد. این اجرا ساز و آوازی در مایه بیات اصفهان با غزلی از رضیالدین آرتیمانی خواهد بود. بخش دیگر این محفل به آوازخوانی علیرضا جعفرزاده و نوازندگی تار محمد ثابتراد اختصاص دارد.
در این نشست ماهانه كه با هدف تجلیل از پیشكسوتان آواز ایرانی، كشف و معرفی چهرههای جدید شكل گرفته است؛ هنرمندان دیگری هم اجرا خواهند داشت. برای اطلاع از سایر بخشهای برنامه به اخبار تكمیلی در وبسایت مركز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه فرمایید.
هشتمین شب آواز ایرانی به همت مركز محافل و جشنوارهها و مركز موسیقی حوزه هنری، شنبه 26 دیماه ساعت 18 در سالن «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار میشود. ورود برای عموم علاقهمندان آزاد است.
