نمایشگاه عكس هشتمین جشنواره طنز سوره برپا شد
تاریخ ارسال : 1393/05/25

نمایشگاه عكس هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره شامل 22 عكس از امروز شنبه 25 مرداد به مدت سه روز در گالری سوره دایر است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه عكس هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره شامل 22 عكس از 14 عكاس شركت كننده در این جشنواره، طی روزهای 25 تا 27 مردادماه در گالری سوره برپا شده است.
ابراهیم رفیعی، جواد عسكراوغلی، حمیدرضا بازرگانی، سمیرا ابراهیمی، سید علی سیدی، سید محمدصادق حسینی، عطار رنجبر زیدانلو، فاطمه خشایار، محمدصادق رضایی، محمود سلطانی، مهدی عقیقی، میثم بشاش، هادی دهقان پور و یوسف اكبری پابندی عكاسان راه یافته به مرحله نهایی داوری بخش عكس هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره هستند كه آثارشان در حوزه هنری برای عموم علاقه مندان و شركت كنندگان در جشنواره به نمایش درآمده است.
شركت كنندگان بخش عكس آثار خود را از استان های مازندران، آذربایجان غربی، زنجان، خراسان رضوی، فارس، ایلام، اصفهان، گیلان و آذربایجان شرقی به این جشنواره ارسال كردند.
علاقه مندان می توانند طی روزهای شنبه 25 مرداد، یكشنبه 26 مرداد و دوشنبه 27 مرداد از ساعت 9 صبح لغایت 18 از این نمایشگاه بازدید كنند.
گفتنی است، آثار برگزیده بخش عكس در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره كه دوشنبه 27 مرداد ساعت 18 در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می گردد، در كنار دیگر بخش ها معرفی می شوند.
