بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

علیرضا غلامی شیلسر : جشنواره ماه نهم یک گام به جلو

تاریخ ارسال : 1391/06/18

نویسنده نمایش «سرمای داغ راه» گفت: جشنواره تئاتر ماه در  رشد تئاتر مراکز استانی نقش اساسی دارد و می تواند برای هنرمندان انگیزه ایجاد کند.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، علیرضا غلامی شیلسر  خود خواهی ناخدا را محور اصلی نمایش «سرمای داغ راه» دانست و گفت:: داستان درمورد ناخدایی است که در جزیره خارگ سکونت دارد و پسرش را که در جبه حضور دارد به نقشه از جنگ بر میگرداند و به این خاطر مشکلات شروع میشود
وی از مسولین فرهنگی هنری کشور خواستار حمایت بیشتر هنرمندان استانی شد و اظهارداشت: تئاتر استان بوشهر فضای خوبی دارد اما دوستان باید سعی کنند تجربه های جدیدی در حوزه نمایش انجام دهند.
وی با اشاره به وبژگش یک تئاتر خوب بیان کرد: یک تئاتر خوب باید مخاطب آن را بپسندد و با آن ارتباط برقرار کند .
وی توسعه کلاس های آموزشی را از ضروریات برنامه های جنبی جشنواره تئاتر ماه دانست و گفت: بعد از برگزاری جشنواره مهم است یعنی باید از کارها حمایت بیشتری شود . حد اقل با یک قرارداد مناسب بتوان برای آن ها اجرای آزاد در نظر گرفت.
گفتنی است،  در نمایش«سرمای داغ راه»  عبد لحسین بناری – فرید عرب زاده- میلاد سعیدی – میثم سعیدی- رضا حاتمی- عباس منتظری- علی نبی پور و احمد حیاوی به ایفای نقش پرداختند. همچنین مرضیه داود زاده (طراح دکور)، کریم آبادی(موسیقی)، شاهین سلیمانی(اجرای دکور)، علی ایزدجو، امین سلیمیان، عماد عرب زاده، مهدی احمدی ، محسن چاهشوری(نوازندگان) کریم آبادی و علیرضا غلامی شیلسر  را همیاری کردند.