«قصه خوب خدا» در حوزه هنری برای کودکان روایت میشود
تاریخ ارسال : 1391/08/03
نمایش کودک "قصه خوب خدا" نوشتهی حمیدرضا نعیمی، با کارگردانی سعید نوروزی در تالار "سوره" حوزه هنری به صحنه میرود.
به گزارش صحنه، نمایش "قصه خوب خدا" که در نهمین جشنوارهی سراسری تئاتر ماه، خوش درخشید، از ششم آبان ماه همه روزه در 4 سانس، در ساعتهای 9، 10، 11 و 14 ویژهی مدارس و روزهای پنجشنبه و جمعه در ساعتهای 11 و 17 ویژهی خانوادهها در تالار "سوره" حوزه هنری تهران به صحنه خواهد رفت.
این نمایش که از کرمانشاه در جشنوارهی نهم تئاتر ماه شرکت کرده بود توانست در بخش کودک و نوجوان، جایزهی دوم بازیگر زن و سوم نمایشنامه نویسی را از آن خود کند. ضمن اینکه علاوه بر کارگردان، از بازیگر نوجوان این نمایش نیز تقدیر به عمل آمد.
قصهی این نمایش، داستان حسنی است که مریض احوال است و از اینکه دوستانش با او بازی نمیکنند بسیار غمگین. ولی دوستانش به دنبال راهی برای بهبود حال حسنی هستند. مملی، قلی، زری، گلدونه و پونه تصمیم میگیرند خدا را پیدا کنند تا از او بخواهند به حسنی سلامتی بدهد. بنابراین راهی سفری میشوند...
گفتنی است، تالار سوره در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ واقع است.
اولیای مدارس برای هماهنگی و رزرو بلیت، میتوانند با شماره تلفن 09199962916 تماس حاصل نمایند. نمایش "قصه خوب خدا" تا 25 آبان ماه میزبان علاقهمندان و مخاطبان خواهد بود.
