بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

انوشيروان ارجمند: تئاتر، تئاتر است!

تاریخ ارسال : 1391/06/06

انوشيروان ارجمند معتقد است: ايجاد موضوع‌بندي در تئاتر باعث جدا سازي هنرمندان از يكديگر مي‌شود و اين خوب نيست.
انوشيروان ارجمند؛ بازيگر پيشكسوت تئاتر و سينما؛ ضمن مخالفت با موضوع‌بندي در تئاتر گفت: اگر از موضوعي كردن تئاتر پرهيز كنيم مي‌توانيم موفق‌تر عمل كنيم زيرا همه ما مي‌دانيم كه تئاتر، تئاتر است و هر كاري كه در كشور ما انجام مي‌شود همه برگرفته از اسلام است و نمي‌تواند جدا از فضاي ديني و اعتقادي ما باشند.
وي افزود: بنابراين زماني كه تئاتر را بخش‌بخش مي‌كنيم و هربخش را با موضوع خاصي نام گذاري مي‌كنيم طبيعتا در تئاتر، ميان هنرمندان جدايي سازي كرده‌ايم. از طرفي ديگر بايد فضايي ايجاد كنيم كه مخاطب اثري را كه مي‌خواهد ببيند خود انتخاب كند.
بازيگر نمايش "خورشيد كاروان" آخرين بار با نمايش "اذان صبح" به كارگرداني مهدي متوسلي بر صحنه تئاتر ظاهر شد در مورد فعاليت‌هايش اظهار داشت: از آنجايي كه بيشتر در كارهاي تصويري مشغول هستم كمتر فرصت كار در تئاتر را پيدا مي‌كنماما با اين حال با همكاري دخترم؛ بهار ارجمند؛ مشغول نگار نمايشنامه‌اي با عنوان " بارون مياد جرجر" هستم كه به بحث مشكلات زنان مطلقه مي‌پردازد. البته امكان دارد اسم اين نمايشنامه در آينده عوض شود.
وي در پايان ابراز اميدواري كرد كه به زود با اثري تازه به صحنه‌ي تئاتر بازگردد.