ماه در دستان خوزستان
تاریخ ارسال : 1391/08/01
در مراسم اختتامیه ی نهمین جشنواره ی سراسری تئاتر ماه جوایز برتر بخش تئاتر خیابانی به هنرمندان حوزه ی هنری خوزستان تعلق یافت.
به گزارش روابط عمومی حوزه ی هنری خوزستان: لوح تقدیر بازیگری به محمد غدیر زاده و علی بنائیان، جایزه ی سوم بازیگری به آرش ساربان، جایزه ی دوم بازیگری به علی غابشی و همچنین تندیس جشنواره و دیپلم افتخار نفر اول نمایشنامه نویسی و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار نفر اول کارگردانی به آرش ساربان و علی بنائیان برای نمایش خیابانی "آپارتمان ابدی" اهدا گردید.
بر اساس رای هیات داوران؛ نمایش خیابانی "آپارتمان ابدی"به عنوان نمایش برگزیده در بخش خیابانی معرفی شد و به بخش مسابقه ی سی و یکمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.
در بخش صحنه ای نیز لوح تقدیر بازیگری به مرتضی شاه کرم برای بازی در نمایش "کابوس با سمفونی سازدهنی" اهدا شد.
آیین پایانی نهمین جشنواره ی سراسری تئاتر ماه با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه ی هنری کشور، دکتر رحمت امینی رییس هنرهای نمایشی حوزه ی هنری، قادر آشنا رییس مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، استاد عزت ا... انتظامی، دکتر کشن فلاح دبیر سی و یکمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر و جمع کثیری از چهره های هنری بعد از ظهر دیروز 29 مهر ماه در تهران برگزار شد.
هیات داوران بخش خیابانی این جشنواره را امیر دژآکام، دکتر رایانی مخصوص و دکتر دلخواه تشکیل می دادند.
همچنین در ابتدای مراسم اختتامیه نیز نمایش بی کلامی توسط هنرمندان حوزه ی هنری خوزستان اجرا شد.
نهمین جشنواره ی تئاتر ماه در سه بخش خیابانی، صحنه ای و کودک و نوجوان، از 22 تا 29 مهر ماه در تالارهای اندیشه، سوره، ماه مهر و محوطه ی حوزه ی هنری کشور برگزار شد.
حوزه ی هنری استان خوزستان با دو اثر در بخش های خیابانی و صحنه ای در این جشنواره حضور داشت.
