26 دی ماه، اجرای هشتمین شب آواز ایرانی
تاریخ ارسال : 1394/10/20
در هشتمین شب آواز ایرانی، شنبه 26 دیماه، علی رفیعی و علیرضا جعفرزاده به اجرای برنامه میپردازند.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، در هشتمین شب آواز ایرانی که روز شنبه 26 دیماه ساعت 18 در سالن«سوره» برگزار میشود، علی رفیعی و علیرضا جعفرزاده به اجرای آواز میپردازند.
در این نشست ماهانه فرامرز کلانتری (نوازنده تار) و داوود یاسری (نوازنده تنبک)، علی رفیعی را همراهی میکنند. این اجرا ساز و آوازی در مایه بیات اصفهان با غزلی از رضیالدین آرتیمانی خواهد بود.
علی رفیعی «ردیفهای آوازی» را نزد اساتید سیدرضا طباطبایی، محمود رفیعی، علیرضا افتخاری و حسین خواجهامیری(ایرج)، «مکتب آواز اصفهان» را نزد استاد نعمت الله ستوده و «سلفژ و تئوری موسیقی» را نزد استاد مصطفی قناعت فرا گرفته است.
بخش دیگر این محفل به آوازخوانی علیرضا جعفرزاده و نوازندگی تار محمد ثابتراد اختصاص دارد. علیرضا جعفرزاده که در عرصه موسیقی از محضر استاد حسین جعفرزاده، سیدرضا طباطبایی، مظفر شفیعی و عبدالکریم پاکسیرت بهره برده است، در این برنامه به اجرای آوازی در مایه ابوعطا خواهد پرداخت.
در این نشست ماهانه که با هدف تجلیل از پیشکسوتان آواز ایرانی، كشف و معرفی چهرههای جدید شکل گرفته است؛ هنرمندان دیگری هم اجرا خواهند داشت.
هشتمین شب آواز ایرانی به همت مرکز محافل و جشنوارهها و مرکز موسیقی حوزه هنری، شنبه 26 دیماه ساعت 18 در سالن «سوره» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار میشود. ورود برای عموم علاقهمندان آزاد است.
