محفل طنز پنج شنبه 9 بهمن برگزار می شود
تاریخ ارسال : 1393/11/07
محفل طنز حوزه هنری پنجشنبه 9 بهمن ساعت 18 در سالن سلمان هراتی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، این محفل که با مدیریت ابوالفضل زرویی نصر آباد و هنرمندان طنز پرداز و مسئولان عرصه فرهنگ و هنر برگزار می شود از سلسله محفل های حوزه هنری است که در آن، موضوعات و دغدغه های روز جامعه و به خصوص جامعه طنزپرداز کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
بنا بر این گزارش، حاضرین در این نشست ها كه از قبل برای حضور در این جلسه دعوت می شوند، هنرمندان طنزپرداز و مسوولین عرصه فرهنگ و هنر كشور هستند و قرار است نتایج حاصل از بحث و تبادل نظر در این جلسات به تاثیر گذاری بیشتر طنز در جامعه منجر شود.
پیش از این نگاه ویژه به طنز در مطبوعات، طنز در صدا و سیما، بررسی ویژه جشنواره طنز مكتوب، طنز در آثار صوتی، نگاه جدی به طنز در محافل گوناگون و بسیاری موضوعات دیگر در این سلسله نشست ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
یادآور می شود محفل طنز پنج شنبه اول هر ماه ساعت 18با حضور ابوا لفضل زرویی نصر آباد و جمعی از هنرمندان طنزپرداز و مسئولان عرصه فرهنگ و هنر كشور در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می شود.
