تابلوی «کوثر» در «نگاه خانه» متروی تئاتر شهر بازنمایی شد
تاریخ ارسال : 1397/12/05
تابلوی نقاشی «کوثر» به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در گالری «نگاه خانه» تئاتر شهر بازنمایی شد.
به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، تابلوی نقاشی «کوثر» اثر حبیب الله صادقی تازه ترین اثری است که در گالری «نگاه خانه» ایستگاه متروی تئاتر شهر به نمایش عموم درآمده است.
این نقاشی با تکنیک رنگ روغن روی بوم کشیده شده است و به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر در ایستگاه متروی تئاتر شهر نمایش داده می شود.
این حرکت فرهنگی با هدف آشنا کردن مردم با آثار شاخص و برجسته هنری، برای اولین بار با بازنمایی تابلوی «توبه حر»اثر کاظم چلیپا مهر ماه امسال آغاز شد.
