به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد افتتاح نمایشگاه عکس «فرمانده من»
در مراسمی که بعد از ظهر نهم دی ماه در مقابل دانشگاه تهران برگزار شد، نمایشگاه عکس « فرمانده من» افتتاح شد.
تاریخ ارسال : 1399/10/13
در این مراسم مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی، مدیر خانه عکاسان ایران ، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران- حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی سپهر سوره هنر، در نمایشگاه عکس« فرمانده من»، 40 تابلو از عکس های مراسم تشییع جنازه شهید سردار سلیمانی با نصب بر نرده های دانشگاه تهران در خیابان انقلاب، در معرض دید عموم قرار گرفت.
در این مراسم، مجدالدین معلمی، معاون هنری حوزه هنری با بیان اینکه دبیرخانه دایمی شهید سلیمانی در حوزه هنری ایجاد شده است گفت : در حال حاضر 20 برنامه با محوریت سردار شهید سلیمانی تولید شده است.
حوزه هنری، موسسه سپهر سوره هنر، خانه عکاسان ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، سازمان جهاد دانشگاهی تهران،معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران برگزار کنندگان این نمایشگاه هستند.
