بازدید کننده محترم ، عملیات ثبت اثر شما در حال انجام میباشد ، ممکن است به دلیل حجم فایل شما کمی ارسال فایلها زمان بگیرد لطفا تا دریافت کد پیگیری صبر نمایید.

نمایش «تمام من همه عدو» آغازگر همایش منطقه 3 تئاتر ماه

تاریخ ارسال : 1391/06/30

نمایش صحنه ای بزرگسال  «تمام من همه عدو» به كارگردانی مهدی ملاک از حوزه هنری استان قم در همایش منطقه 3 تئاتر ماه ساعت 15  امروز پنجشنبه 30 شهریور ماه در تماشاخانه مهر به روی صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، مهدی ملاک ـ  كارگردان ـ گفت: نمایش«تمام من همه عدو» به نویسندگی مرتضی شاه کرم یکی از نمایش های راه یافته از حوزه هنری استان قم به بخش صحنه ای بزرگسال همایش منطقه 3 نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه است.
كارگردان نمایش «تمام من همه عدو» با اشاره به قصه این نمایش افزود: در این نمایش، دو پیرمرد در کنار همدیگر زندگی می کنند که یکی از آنها خرمشهری است که فرزند و همسرش را توسط فرد عراقی که سال هاست با او زندگی می کند از دست داده است و امروز روز جدایی این دو از همدیگر است.
این هنرمند قمی مهدی رکنی و مهدی ملاک را از بازیگران این نمایش دانست و اظهارداشت: مهدی نیک روش (طراح صحنه و دکور)، مهدی اسلامی (دستیار کارگردان)، فاطمه رمضانی مقدم (منشی صحنه) و مدیر صحنه (محمد جواد کرمانی) مرا در این نمایش همراهی می کنند.