محفل طنز فردا برگزار می شود
تاریخ ارسال : 1394/05/24
محفل طنز حوزه هنری یکشنبه 25 مرداد ساعت 19 در سالن سلمان هراتی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری، این محفل که با مدیریت ابوالفضل زرویی نصر آباد و هنرمندان طنز پرداز و مسئولان عرصه فرهنگ و هنر برگزار می شود از سلسله محفل های حوزه هنری است که در آن، موضوعات و دغدغه های روز جامعه و به خصوص جامعه طنزپرداز کشور مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
بنا بر این گزارش، در این برنامه هنرمندان طنزپرداز، از انتقادات و نظرات کارشناسان پیشکسوت در این عرصه برای پیشبرد طنز فاخر در کشور استفاده می کنند و سعی دارند تا با آسیب شناسی هنر طنز کشور، آثار بهتر و فاخرتری در این عرصه تولید شود.
پیش از این نگاه ویژه به طنز در مطبوعات، طنز در صدا و سیما، بررسی ویژه جشنواره طنز مكتوب، طنز در آثار صوتی، نگاه جدی به طنز در محافل گوناگون و بسیاری موضوعات دیگر در این سلسله نشست ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
یادآور می شود؛ محفل طنز، یکشنبه آخرهرماه قبل از برنامه شب شعر در حلقه رندان و با حضور طیف وسیع تری از طنزپردازان برگزار می شود.
.
